KOBİ’lerde Stratejik Pazarlama Planlaması Uygulamaları - Diyarbakır’da Bir Çalışma
15 Kasım

KOBİ’lerde Stratejik Pazarlama Planlaması Uygulamaları - Diyarbakır’da Bir Çalışma

Bugünün ekonomik görünümüne iki büyük kuvvet etki ediyor. Bunlardan biri teknoloji, diğeri ise küreselleşmedir. Teknoloji, yalnızca toplumun maddi alt yapısına değil, insanların düşünsel yapıları üzerinde de etkili olmaktadır. Bununla birlikte, ikinci etkili güç olan küreselleşmeyi de harekete geçirmektedir. McLuhan’ın ifade ettiği gibi, “küresel köy” artık bir gerçeklik(Kotler, 2003). İşletmeler bu gelişmelere ve yeniliklere etkin şekilde ayak uydurarak ayakta kalabilirler(Kaygusuz ve Dokur 2009). Bütün bu gelişmemeler işletmelerin en önemli fonksiyonlarından biri olan pazarlamayı da kuşkusuz ki etkilemektedir.

Makalemiz İngilizce yayımlanmıştır. Okumak için: 

https://netika.com.tr/public/uploads/files/Strategic%20Marketing%20Planning%20Practice%20in%20SMEs%20and%20A%20Case%20Study%20in%20Turkey(2).pdf

 

 

Etiketler: Ali Açıkgöz, Diyarbakır, Danışmanlık, Yönetim Danışmanlığı