KURUMSALLAŞMANIN MARKALAŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE DİYARBAKIR MERKEZİNDE BİR ALAN ÇALIŞMASI
11 Kasım

KURUMSALLAŞMANIN MARKALAŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE DİYARBAKIR MERKEZİNDE BİR ALAN ÇALIŞMASI

 Ali Açıkgöz

Geçen yüzyılın sonundan ve yeni yüzyılın başlangıcından bu yana devasa teknolojik, ekonomik ve toplumsal değişimler yaşanmıştır. Bu nedenle işletmeler açısından uzun vadeli tahminlerin çoğu risklidir. Ancak, bu gerçeğin yanı sıra, çok önemli iş alanındaki bazı küresel eğilimler öngörülebilir. O da şudur ki; marka(lar) işletmelerin profesyonel varlıklarının en önemli bileşeni olacaktır. Çünkü modern iş koşullarında marka kurumsal rekabetçiliğin önemli bir kaynağı ve mevcut müşterileri korumak ve yenilerini çekmek için güçlü bir araçtır (Molevic ve diğ. 2016). İşletmelerde marka, markalaşma ve marka yönetimi ve bunun getirileri konusu akademik çalışmalarda yıllarca sınırlı olarak yer aldı (Khan ve Ede, 2009).

 

Makalenin tamamını okumak için aşağıdaki linke tıklayınız.

http://busbed.bingol.edu.tr/tr/download/article-file/688357

 

 

 

Etiketler: Kurumsallaşma, Markalaşma, Ali Açıkgöz, Netika